Άνιση φορολογία στα ΙΧ
Άνιση φορολογική μεταχείριση μεταξύ καινούργιων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων προκάλεσαν οι ρυθμίσεις που ανακοινώθηκαν πρόσφατα από την κυβέρνηση, για την τόνωση της αγοράς αυτοκινήτου.
Ουσιαστικά τα νέα μέτρα επιδοτούν την αγορά του καινούργιου αυτοκινήτου, με αφαίρεση έως και 100% του τέλους ταξινόμησης, αφήνοντας εκτός τα ελαφρώς μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, ίδιων προδιαγραφών.
Ο βουλευτής Κώστας Μαρκόπουλος, με ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή, επισημαίνει την αδικία τονίζοντας: " Δημιουργούνται συνθήκες άνισου και αθέμιτου ανταγωνισμού μεταξύ επιχειρήσεων που εμπορεύονται καινούργια και αυτών που εμπορεύονται μεταχειρισμένα οχήματα, με φανερές τις επιπτώσεις που θα έχει σε χιλιάδες επιχειρήσεις που δε θα μπορέσουν να συνεχίσουν τη λειτουργία τους και θα αναγκαστούν να κλείσουν."
Ο Ευβοιώτης βουλευτής θίγει και το ζήτημα της δυσανάλογης επιβάρυνσης με φόρο πολυτελείας των καινούργιων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, πάλι σε βάρος των μεταχειρισμένων. Τα ελαφρώς μεταχειρισμένα αυτοκίνητα επιβαρύνονταν με διπλάσιο και τριπλάσιο φόρο πολυτελείας, σε σχέση με το φόρο που πληρώνει ένα αντίστοιχο καινούργιο αυτοκίνητο.
Κατόπιν όλων αυτών ο κ. Μαρκόπουλος ρωτάει τον υπουργό Οικονομίας τι προτίθεται να κάνει προκειμένου να αρθεί η αδικία κατά των εμπόρων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, που κινδυνεύουν πλέον με αφανισμό.