Κατέρρευσαν οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες εισιτηρίων airtickets.gr και travelplanet24
Μετά από 13 χρόνια παρουσίας στην ελληνική και τη διεθνή αγορά η εταιρεία πώλησης εισιτηρίων Tripsta, φαίνεται να κατεβάζει ρολά, αδυνατώντας να βρει περαιτέρω χρηματοδότηση προκειμένου να καλύψει υποχρεώσεις της προς την ΙΑΤΑ.
Η ίδια σπεύδει να καθησυχάσει τους πελάτες που έχουν αγοράσει εισιτήρια μέσα από τις ηλεκτρονικές της πλατφόρμες (airtickets.gr, travelplanet24) ότι δεν υφίσταται πρόβλημα και ότι θα ταξιδέψουν κανονικά.
Η είδηση έγινε γνωστή από τους συνολικά 180 εργαζομένους της εταιρείας στην Αθήνα, που δέχθηκαν την Τετάρτη 27 Ιουνίου σε φορτισμένο κλίμα τις ανακοινώσεις από τον ιδρυτή της εταιρείας Φίλιππο Μπρίνκμαν για τερματισμό των συμβάσεων εργασίας τους και για την καταβολή από την εταιρεία των νόμιμων αποζημιώσεων.
O τελευταίος τους ανακοίνωσε ότι θα πρέπει να απολυθούν, δεδομένων των ανοιγμάτων της εταιρείας. Μέχρι το τέλος Ιουλίου προβλέπεται να παραμείνει στις θέσεις του προσωπικό ασφαλείας ώστε να εξυπηρετηθούν πελάτες που είχαν αγοράσει εισιτήρια από την πλατφόρμα της εταιρείας.
Σημειωτέον ότι είχε προηγηθεί αντίστοιχη κίνηση με τους 80 περίπου εργαζομένους στα γραφεία της εταιρείας στο Βουκουρέστι, ενώ παραμένουν συγκεχυμένες οι πληροφορίες αναφορικά με το ύψος των ανοιγμάτων.
Πάντως, τα προβλήματα φαίνεται να έγιναν ιδιαίτερα έντονα το τελευταίο διάστημα, με τις υποχρεώσεις ειδικά προς την ΙΑΤΑ (International Air Transport Association) να οξύνουν την κατάσταση και τη διοίκηση της εταιρείας να αναζητεί κεφάλαια ακόμη και στο εξωτερικό, χωρίς ωστόσο αποτέλεσμα.
Ορισμένες πληροφορίες, κάνουν λόγο για ένα «άνοιγμα» άνω των 70 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι από την Τρίτη 26 Ιουνίου δεν λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας στην Αθήνα.