ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΑΘΕΟΣ: Οδύσσεια σε διασκευή από την Μαρία Βαρδάκα

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΑΘΕΟΣ: Οδύσσεια σε διασκευή από την Μαρία Βαρδάκα
14 Ιουνίου 2018, 19:01
A+ A-
Την ανεβάζει το θεατρικό τμήμα του σχολείου.

Το Σάββατο 16 Ιουνίου, στις 8:30 το βράδυ, στο χώρο του Δημοτικού Σχολείου Βαθέος Αυλίδας, θα παιχτεί από παιδιά του Θεατρικού τμήματος, του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου η θεατρική παράσταση "Οδύσσεια".

Η παράσταση θα παρουσιαστεί σε διασκευή της Μαρίας Βαρδάκα και τα παιδιά δουλεύουν ολόκληρη την σχολική χρονιά, για να την παρουσιάσουν. Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.

 

 

Επιστροφή