Οι αρχιτέκτονες μηχανικοί της Εύβοιας έκαναν επίσκεψη στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

Οι αρχιτέκτονες μηχανικοί της Εύβοιας έκαναν επίσκεψη στο  Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
31 Μαΐου 2018, 09:38
A+ A-
Διαβάστε και ποια εικαστική έκθεση είδαν.

Επίσκεψη στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος πραγματοποίησε το Σάββατο 19 Μαΐου ο Σύλλογος Διπλωματούχων Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Νομού Ευβοίας.

Μέλη και φίλοι του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων ξεναγήθηκαν στους χώρους του Κέντρου Πολιτισμού, στην  Εθνική Βιβλιοθήκη και Λυρική Σκηνή. Επίσης επισκέφτηκαν την εικαστική έκθεση του «Ρομαντικού –Κυνικού» καλλιτέχνη Στέφανου Λαζαρίδη

Επιστροφή