Ο ξεχασμένος οδικός άξονας Χαλκίδας - Αιδηψού μέσω Καντηλίου

Ο ξεχασμένος οδικός άξονας Χαλκίδας - Αιδηψού μέσω Καντηλίου
22 Φεβρουαρίου 2018, 10:30
A+ A-
Παρέμβαση του Δημήτρη Κατούνη

# Γράφει ο Δημήτρης Κατούνης

πρώην υποψήφιος βουλευτής Εύβοιας της ΝΔ

"Ευτυχώς, που ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, συνέχισε την διήμερη περιοδεία του προς τη Βόρειοκεντρική Εύβοια οδικώς, επισκεπτόμενος το Μαντούδι, την Λίμνη, την Ιστιαία και την Αιδηψό και έτσι μπόρεσε να δει από κοντά την έλλειψη οδικού άξονα, που να συνδέει με ταχύτητα και ασφάλεια την Χαλκίδα με τις πόλεις αυτές.

Βέβαια αυτή δεν προέκυψε τώρα, γι' αυτό πριν 15 χρόνια περίπου (21-4-2003) η εφημερίδα "Ελεύθερος Τύπος" δημοσίευσε άρθρο μου, όπου έγραφα μεταξύ των άλλων, ότι για να βγει από το αναπτυξιακό τέλμα η Βόρειος Εύβοια έχει ανάγκη από την κατασκευή της παραλιακής οδού Αιδηψού-Λίμνης - Καντηλίου Χαλκίδος.

Ενός έργου προϋπολογισμού 25 δισεκ. δρχ., με ανταποδοτικό χαρακτήρα για το Νομό μας και άμεσης απόσβεσης, αφού είχε υπολογισθεί το ετήσιο όφελος από την εξοικονόμηση καυσίμων στα 2 δισεκ. δραχμές.

Το έργο αυτό, για το οποίο όπως είχα πληροφορηθεί υπήρχε περιβαλλοντική μελέτη, συντομεύει τις αποστάσεις στο Νομό εντυπωσιακά. Για παράδειγμα η διαδρομή Χαλκίδα-Λίμνη από τα 86 χλμ. περιορίζεται σε 53 χλμ., ενώ η διαδρομή Χαλκίδα - Αιδηψός από τα 115 χλμ. στα 82 χλμ. και η Χαλκίδα -Ιστιαία από 131 χλμ. σε 84 χλμ.

Και παρά τη διασπάθιση αρκετών πιστώσεων και από τα τρία Κοινοτικά Πλαίσια Στήριξης, το έργο αυτό δεν εντάχθηκε σε κανένα από αυτά. Όμως ποτέ δεν είναι αργά. Ελπίζω όταν ο κ. Μητσοτάκης αναλάβει την διακυβέρνηση της Χώρας να ενδιαφερθεί για την κατασκευή αυτού του σημαντικού αναπτυξιακού έργου για την Βορειοκεντρική Εύβοια".

Επιστροφή