Τρώνε και χορεύουν μέλη και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Κανήθου
11 Φεβρουαρίου 2018, 16:24
Στο αποκριάτικο γλέντι των Κανηθιωτών
Με φαγοπότι και χορό διασκεδάζουν αυτή τη στιγμή οι καλεσμένοι στο αποκριάτικο γλέντι που κάνουν σε κέντρο της Κανήθου οι φίλοι και τα μέλη του Πολιτιστικού Συλλόγου Κανήθου και του Συλλόγου Φίλων Σ. Καζαντζάκη «Υπάρχω» (φωτό δεξιά και κάτω).
Η εκδήλωση άνοιξε με χαιρετισμό του προέδρου του Πολιτιστικού Συλλόγου Κανήθου Τηλέμαχου Ζήκου, υπό τα βλέμματα των μελών Χρήστου Τζαχρήστου και Χρήστου Κουτσάφτη (φωτό κάτω), ο οποίος είναι και πρόεδρος των Φίλών Καζαντζίδη.



















