Πρώτη φορά στα ...παράθυρα
Την πρώτη τους τηλεοπτική επικοινωνία είχαν μετά το χωρισμό τους η Φαίη Σκορδά και ο Γιώργος Λιάγκας.
Η παρουσιάστρια του «Πρωινού» πραγματοποίησε ζωντανή σύνδεση με τους κριτές του νέου «Dancing with the stars», μεταξύ των οποίων είναι ο Λιάγκας.
«Ο Γιώργος απ’ ό,τι ξέρω έχει δεχτεί πολλές προτάσεις στο παρελθόν για κριτική επιτροπή, αλλά είναι η πρώτη φορά που είπε το ναι» είπε χαμογελώντας η Φαίη Σκορδά και έδωσε πάσα στον Γιώργο Λιάγκα, ο οποίος σημείωσε:
«Αισθανόταν τύψεις ο Λάτσιος που μου έκοψε την εκπομπή τη βραδινή και λέει 'τον πληρώνω που τον πληρώνω, κάτι πρέπει να τον κάνω'. Δεν είχαν κάτι άλλο να με κάνουν και με έβαλαν στην επιτροπή του Dancing».



















