Επίσκεψη αγάπης από Χαλκιδέους στα παιδιά του ιδρύματος ''Ελπίδα"

Επίσκεψη αγάπης από Χαλκιδέους στα παιδιά του ιδρύματος ''Ελπίδα
25 Δεκεμβρίου 2017, 15:52
A+ A-
Μουσική και δώρα τους πρόσφερε ο Πανευβοϊκός Σύλλογος "Ο Καλός Σαμαρείτης".

Ο Πανευβοϊκός  Σύλλογος «Ο Καλός Σαμαρείτης», στο πλαίσιο των κοινωνικών του δραστηριοτήτων και της συνεργασίας με το ίδρυμα ''Ελπίδα'' πραγματοποίησε επίσκεψη αγάπης στα παιδιά του ιδρύματος  της Μαριάννας Βαρδινογιάννη.

Ο Σύλλογος οποία πρόσφερε Χριστουγεννιάτικα δώρα και ένα πλούσιο Χριστουγεννιάτικο μουσικό πρόγραμμα με την ορχήστρα του Δήμου Χαλκιδέων, υπό την διεύθυνση του μαέστρου Πέτρου Πρόκου.

Η Διοίκηση, το προσωπικό, τα παιδιά και οι γονείς του ιδρύματος ''Ελπίδα'' κατενθουσιασμένοι ευχαρίστησαν τον πρόεδρο του Συλλόγου π.Τιμόθεο Μπαϊμπάκη, αλλά και το Διοικητικό Συμβούλιο του «Καλού Σαμαρείτη», για την ευγενική προσφορά τους.

Επιστροφή