Ήρθε με άδεια χέρια και έφυγε με γεμάτα ο υφυπουργός Δημήτρης Μπαξεβανάκης

Ήρθε με άδεια χέρια και έφυγε με γεμάτα ο υφυπουργός Δημήτρης Μπαξεβανάκης
4 Δεκεμβρίου 2017, 08:23
A+ A-
Πήρε το δωράκι του από τα ΕΠΑΛ Χαλκίδας

Με άδεια χέρια ήρθε στα ΕΠΑΛ Χαλκίδας ο υφυπουργός Παιδείας Δημήτρης Μπαξεβανάκης. Τίποτα δεν είχε να πει για το άθλιο σχολικό συγκρότημα και σχετικό ρεπορτάζ μπορείτε να διαβάσετε στην "Ευβοϊκή Γνώμη", που βρίσκεται ήδη στα περίπτερα.

Δεν έφυγε, όμως, με άδεια χέρια. Πήρε ένα αναμνηστικό δώρο από την εκπαιδευτικό του τμήματος Γεωπονικής των ΕΠΑΛ. Δεξιά στη φωτογραφία διακρίνεται και ο διευθυντής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Εύβοιας Δημήτρης Κυριτσόπουλος.

Επιστροφή