Το Εργατικό Κέντρο κρούει κώδωνα κινδύνου για τους άστεγους της Χαλκίδας

Το Εργατικό Κέντρο κρούει κώδωνα κινδύνου για τους άστεγους της Χαλκίδας
10 Νοεμβρίου 2017, 14:04
A+ A-
Στο τέλος Δεκεμβρίου λήγει το πρόγραμμα που τους προστατεύει και θα μείνουν στο δρόμο.

Το Εργατικό Κέντρο Εύβοιας, μεταξύ των άλλων δραστηριοτήτων του, διαχειρίζεται από τον Οκτώβριο του 2013  και την Ημερήσια Υποδοχή Αστέγων, είτε από πρόγραμμα ΕΣΠΑ αρχικά, είτε από κρατικά προγράμματα,  είτε ελλείψει αυτών και κατόπιν παρέμβασης της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, κάλυψη με συνεργασία πάλι του Εργατικού Κέντρου.

Με επιστολή του προς τους βουλευτές Εύβοιας, τον περιφερειάρχη Κώστα Μπακογιάννη, τον αντιπεριφερειάρχη Εύβοιας Φάνη Σπανό και τον Δήμαρχο Χαλκιδέων Χρήστο Παγώνη, το Εργατικό Κέντρο επισημαίνει ότι:

« Μετά από την  τελευταία παράταση του προγράμματος, που λήγει στη 31 Δεκεμβρίου 2017, θα πρέπει άμεσα να υπάρχει η κατάλληλη συνεργασία, έως ότου  οι ωφελούμενοι  να μην  μείνουν στο δρόμο χειμωνιάτικα.

Θα πρέπει να ενταχθούν άμεσα, κατά τη γνώμη μας, στα Προγράμματα Στέγασης Επανένταξης και όπως ήδη έχουν ξεκινήσει τα υπόλοιπα προγράμματα να ενταχθούν και τα Ανοιχτά Κέντρα Ημέρας αλλά και Υπνωτήρια Αστέγων.

Επειδή το θέμα λαμβάνει όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις και δεν προσφέρεται για μικροπολιτικές σκοπιμότητες, απαιτείται η στοιχειώδης συνεννόηση όλων μας, για την καλύτερη διαβίωση  των συνανθρώπων μας, που έχουν φτάσει  στα όρια της φτώχειας και ανέχειας, προσφέροντας στους συνανθρώπους μας τα αυτονόητα , για μια αξιοπρεπή διαβίωση.

Αληθινός δείκτης του πολιτισμού είναι το επίπεδο διαβίωσης των συνανθρώπων μας.»

Επιστροφή