ΔΥΣΤΟΣ-ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΡΕΤΡΙΑΣ 0-3: Στα προημιτελικά για 16η φορά
Για 16η φορά στην ιστορία της η ομάδα του Απόλλωνα Ερέτριας πέρασε στα προημιτελικά (φάση των 8) του Κυπέλλου Ευβοίας.
Η πρωτοπόρος της Α' ΕΠΣΕ νίκησε με 3-0 τον Δύστο, πετυχαίνοντας και τα τρία γκολ στο β' ημίχρονο.
Στο 46' ο Γκέρσι Τόρα που πήγε με ...φόρα (από τα τέσσερα γκολ του στην Αιδηψό την Κυριακή) έκανε το 0-1.
Λίγο αργότερα, ο Τόρα κέρδισε πέναλτι σε ανατροπή του, αλλά ο Μπαρόλας, τερματοφύλακας των γηπεδούχων, απέκρουσε στην εκτέλεσή του από τον Αγραφιώτη.
Στο 70' ο Λέανδρος Πολυχρόνης έκανε το 0-2 κι έκοψε τα όποια όνειρα των γηπεδούχων.
Στο 85' πάλι ο Γκέρσι Τόρα ανέβασε τον δείκτη του σκορ στο 0-3.
Διαιτησία: Γκάτσος, Βελέντζας-Νέγρης.
ΑΟ ΔΥΣΤΟΥ (Γ. Τζόκας): Μπαρόλας, Σ.Πιλάτης, Α. Πιλάτης, Νόβας (77' Μπόκαρης), Μαστροκώστας, Φωτιάς (63' Δροσάτος), Πηρουνάκης, Ηλίας, Πηλιχός (77' Κιούσης), Μ. Φωτιάς, Μαχιλάϊ (69 Κ. Πιλάτης).
ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΡΕΤΡΙΑΣ (Δημ. Βαλκάνος): Βασιλείου, Μεκανάι (77' Γ. Μπασινάς), Ρούσσος (60' Πολυχρόνης), Σμπιλίρης, Κοντός, Καλοχωρίδης, Τόρα, Τρεγκάϊ, (46' Καρβελάς), Αγραφιώτης, Ντουλαβέρης, Μώρος (82' Ξυλάς).



















