ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΝΕΩΝ: Ξεκίνημα με «Χ» στη Βρύση
Το πρωτάθλημα Νέων της ΕΠΣΕ, που είναι φέτος αφιερωμένο στη μνήμη του Γιάννη Μαρίνου, ξεκίνησε το Σάββατο μόνο μ' έναν αγώνα που έγινε στο γήπεδο Βρύσης ανάμεσα στις Κονίστρες και την Ερέτρια.
Οι δύο ομάδες ήρθαν ισόπαλες 1-1. Οι γηπεδούχοι προηγήθηκαν με γκολ που πέτυχε στο 39' ο Ε. Αγγελόπουλος. Η ισοφάριση έγινε στο 72' απ' τον Α. Μπασινά που μπήκε αλλαγή στο ημίχρονο.
ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΟΝΙΣΤΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ: Ε. Αγγελόπουλος, Κ. Πόγκας, J. Hajrani, L. Kollcinaku, Χ. Μάγειρας, Β. Γλυκός, Ε. Αγγελόπουλος, Κ. Doci, Ι. Σέγκος, Γ. Ζυγόπουλος, Α. Καραγιάννης (Δ. Πόγκας, Κ. Μητρολιός, Μ. Xoxha).
ΑΠΟΛΛΩΝ/AKΑΔΗΜΙΑ ΕΡΕΤΡΙΑΣ: Α. Μητακίδης, Α. Μήτρου, Ι.Α. Λάιος, Ρ. Mecanaj, Κ. Μπασινάς, Ν. Σμπιλήρης, Γ. Μπασινάς, R. Angjeli, Α. Μπέκος, Α. Κικίδης, Δ. Καρακατσάνης (Φ. Τσίγκας, Ι. Χατζηαποστόλου, Α.Μ. Θέμελης, Γ. Δαφνής, Δ. Θέμελης, Α. Μπασινάς).



















