Μενεγάκη - Ζαμπέτογλου έληξαν τη συνεργασία τους στον αέρα της εκπομπής (VIDEO)
Πρεμιέρα έκανε τη Δευτέρα 9 Οκτωβρίου η εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη, αλλά από την ομάδα των συνεργατών της, που είχε ανακοινωθεί από τα δελτία τύπου του σταθμού, έλειπε η δημοσιογράφος Νάνσυ Ζαμπέτογλου.
Την επόμενη μέρα, την Τρίτη 10 Οκτωβρίου, στο φινάλε της εκπομπής της, η Ελένη Μενεγάκη υποδέχτηκε τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και οι θεατές παρακολούθησαν κάτι που δεν έχει ξαναγίνει στα τηλεοπτικά χρονικά.
Η γνωστή παρουσιάστρια είχε καλέσει τη δημοσιογράφο για να ανακοινώσουν ότι τελικά δεν θα συνεργαστούν! Έκαναν είδηση δηλαδή το ναυάγιο της συνεργασίας και το ανακοίνωσαν οι ίδιες στο κοινό. Δείτε το:


















