ΠΟΙΝΟΛΟΓΙΟ: Το Νοέμβριο θα ξαναπαίξουν Σάλεμ, Κανάμι και Αθανασίου
Οι Π. Αθανασίου, Σάλεμ και Κανάμι τιμωρήθηκαν με 4 αγωνιστικές από την πειθαρχική επιτροπή της ΕΠΣΕ για τις κόκκινες που αντίκρισαν στους αγώνες του περ. Σαββατοκύριακου. Και οι τρεις παίκτες θα ξαναπαίξουν με τις ομάδες τους το Νοέμβριο και μάλιστα στα μέσα του μήνα, αφού η αναβολή των αγώνων αυτό το Σαββατοκύριακο πάει ...πίσω και την επιστροφή τους.
Μετά από ...ένα μήνα, για τον ίδιο λόγο, θα αγωνιστούν και ο Τσούρτης με τον Πριόνα, αν και η ποινή τους είναι 3 αγωνιστικές.
Δείτε όλες τις ποινές που επιβλήθηκαν σε όσους αποβλήθηκαν το Σαββατοκύριακο 30 Σεπτέμβρη-1 Οκτώβρη.
| ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ | ΣΩΜΑΤΕΙΟ | ΠΟΙΝΗ ΣΕ ΑΓΩΝ/ΚΕΣ |
| ΜΠΑΪΜΠΑΚΗΣ Π. | ΜΑΚΡΥΚΑΠΑ | 1 |
| ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ Σ. | ΑΡΤΑΚΗ | 1 |
| ΣΤΡΑΦΙΩΤΗΣ Ν. | ΑΡΤΕΜΗΣΙΑΚΟΣ | 1 |
| ΠΡΙΟΝΑΣ Δ. | ΜΑΝΤΟΥΔΙ | 3 |
| ΤΣΟΥΡΤΗΣ Α. | ΠΗΛΙ | 3 |
| ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΠΑΝ. | ΠΑΡΑΛΙΑ | 4 |
| ΣΤΟΥΡΑΣ Δ. | ΑΠΟΛΛΩΝ Χ. | 1 |
| ΣΑΛΕΜ ΣΤ. | ΑΠΟΛΛΩΝ Χ. | 4 |
| ΚΑΝΑΜΙ Κ. | ΕΥΡΙΠΟΣ | 4 |
| ΜΑΡΑΓΚΟΣ Ε. | ΑΦΡΑΤΙ | 1 |
| ΛΙΑΤΙΦΗΣ Α. | ΑΜΑΡΥΝΘΙΑΚΟΣ | 1 |



















