Άγριο ξύλο στη μέση του δρόμου
Κουβάρι έγιναν στη μέση κεντρικού δρόμου της Λαμίας δύο παρέες νεαρών Αλβανών και τσιγγάνων και αναστάτωσαν όλη την περιοχή. Αιτία ήταν ένα κινητό τηλέφωνο.
Σύμφωνα με τους τσιγγάνους, ένας εκ των Αλβανών έκλεψε ένα κινητό από την παρέα τους και πήγε να το βάλει στα πόδια. Δεν τα κατάφερε, όμως και ακολούθησε συμπλοκή.
Στην καβγά έπεσαν αρκετές ψιλές και κλήθηκε αστυνομική δύναμη. Οι αστυνομικοί προσήγαγαν στο αστυνομικό τμήμα τέσσερις τσιγγάνους και δύο Αλβανούς.
Σύμφωνα με κατοίκους της γειτονιάς, τέτοια φαινόμενα βίας είναι συχνά στην περιοχή. Για το λόγο αυτό ζητούν καλύτερη αστυνόμευση και περισσότερες περιπολίες.

















