Έχασε το στέμμα της λόγω ...περιόδου!

Έχασε το στέμμα της λόγω ...περιόδου!
28 Σεπτεμβρίου 2017, 20:35
A+ A-
Βρε τι έπαθε η Μις Τουρκία...

Το στέμμα της έχασε λίγες μόλις ώρες μετά τη στέψης της ως Μις Τουρκία η 18χρονη Ιτίρ Εσέν (φωτό). Η ...αποκαθήλωση έγινε με απόφαση της κριτικής επιτροπής των καλλιστείων για ένα tweet της Τουρκάλας βασίλισσας της ομορφιάς.

Σε σχόλιο της στο Tweeter, η 18χρονη καλλονή είχε παρομοιάσει την περίοδό της με το αίμα που χύθηκε από τους «μάρτυρες» που έχασαν τη ζωή τους στην απόπειρα πραξικοπήματος που έγινε πέρυσι εναντίον του Ερντογκάν.

Το σχόλιο έγινε αντιληπτό με καθυστέρηση από την κριτική επιτροπή, η οποία το έκρινε «απαράδεκτο» και αφαίρεσε τον τίτλο από την Ιτίρ Εσέν.

Επιστροφή