Έφυγε από τη Χρυσή Αυγή ο Νίκος Μίχος

Έφυγε από τη Χρυσή Αυγή ο Νίκος Μίχος
26 Σεπτεμβρίου 2017, 15:24
A+ A-
Συνεχίζει ως ανεξάρτητος βουλευτής

Με επίθεση κατά της ηγεσίας του κόμματος ανεξαρτητοποιήθηκε από τη Χρυσή Αυγή ο Ευβοιώτης βουλευτής Νίκος Μίχος (φωτό).

Στη σχετική επιστολή του κατηγορεί την ηγεσία του κινήματος ότι δεν προστατεύει τα ιστορικά της στελέχη στον ανηλεή πόλεμο που δέχονται.

Υποστηρίζει ότι η «ηγεσία κωλλυσιεργώντας έδωσε το δικαίωμα στους εχθρούς του κινήματος να δυναμώσουν» και τονίζει ότι δόθηκε «βήμα σε τυχοδιώκτες, αλλοιθωρίζοντες καιροσκόπους και τυχάρπαστους όψιμους εθνικιστές της πλάκας και της αρπαχτής».

Επιστροφή