ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ: Τέρμα οι επιδοτήσεις στους παραγωγούς του ...καναπέ

ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ: Τέρμα οι επιδοτήσεις στους παραγωγούς του ...καναπέ
25 Σεπτεμβρίου 2017, 13:44
A+ A-
Ο Ευβοιώτης υπουργός προανήγγειλε αλλαγή στο σύστημα κατανομής των επιδοτήσεων.

Την αλλαγή του συστήματος κατανομής των επιδοτήσεων προκειμένου να αρθούν αδικίες του υφιστάμενου μοντέλου, προανήγγειλε ο Ευβοιώτης υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Βαγγέλης Αποστόλου, σε συνέντευξή του στο "Έθνος Σαββατοκύριακο".

Ο Ευβοιώτης υπουργός τόνισε ότι: "Έχουμε πολλές φορές το παράδοξο, να επιδοτούμε πλουσιοπάροχα "δήθεν παραγωγούς" ή παραγωγούς "του καναπέ" και να αφήνουμε χωρίς στήριξη άλλους ενεργούς και νέους αγρότες. Αυτούς δηλαδή που πρέπει να ενισχύσουμε κατά κύριο λόγο."

Στη συνέχεια επισήμανε ότι : " Την περίοδο αυτή εξετάζουμε όλες τις δυνατότητες, σε συνεννόηση πάντα με τους Ευρωπαϊκούς θεσμούς, για να αλλάξουμε το σύστημα της κατανομής των δικαιωμάτων και να οδηγηθούμε σε άμεση σύγκλιση των ενισχύσεων στο εσωτερικό κάθε κλάδου παραγωγής.

Βεβαίως η αλλαγή του μοντέλου, ενός μοντέλου όπως είπα, άδικου, αντιαναπτυξιακού και αδιαφανούς, δεν θα γίνει απότομα και χωρίς τον αναγκαίο διάλογο γιατί ήδη ο κάθε αγρότης έχει προγραμματίσει τη ζωή του και έχει αναλάβει πιθανές δεσμεύσεις και ρίσκα.

Όμως στο τέλος της ημέρας, θα άρουμε τις αδικίες και θα ενισχύουμε τον νέο, ενεργό και δραστήριο αγρότη. Θέλουμε ανάπτυξη και μάλιστα δίκαιη ανάπτυξη στον αγροτικό τομέα».

 

Επιστροφή