Έφαγε λαγό στιφάδο με τον Καραμανλή
Καλεσμένος σε τραπέζι εκλεκτών και με πρωταγωνιστή τον πρώην Πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή (φωτό δεξιά), που έγινε στο πλαίσιο της ΔΕΘ, ήταν ο πρώην Νομάρχης Εύβοιας και νυν δήμαρχος Αμπελοκήπων-Μενεμένης Λάζαρος Κυρίζογλου (φωτό κάτω).

Το τσιμπούσι έγινε στα «Κουφάλια» και το μενού περιλάμβανε λαγό στιφάδο και αρνάκι γεμιστό. Δεν έλειψε φυσικά το κόκκινο κρασί και τσίπουρο παραγωγής του οικοδεσπότη Γιάννη Τσουκνίδα, δημάρχου Χαλκηδόνας.
Στην παρέα ήταν ακόμα οι δήμαρχοι Δέλτα Μίμης Φωτόπουλος και Παιανίας Χρήστος Γκουντανούδης, ο περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας και ο αδελφός του Μανώλης, οι βουλευτές Θόδωρος Καράογλου και Σάββας Αναστασιάδης κ.α.


















