Πολλοί Ευβοιώτες στο Τρισάγιο στη μνήμη του Στέλιου Καζαντζίδη
Την ημέρα που η Εκκλησία γιορτάζει την Ύψωση του Τιμίου Σταυρού (14 Σεπτεμβρίου) έφυγε για πάντα από την ζωή ο Στέλιος Καζαντζίδης και κάθε χρόνο την ημέρα αυτοί οι φίλοι του τελούν τρισάγιο στη μνήμη του, στο Κοιμητήριο της Ελευσίνας όπου αναπαύεται ο μεγάλος λαϊκός βάρδος.
Μέλη του Συλλόγου φίλων του Στέλιου Καζαντζίδη Εύβοιας «Υπάρχω», με επικεφαλής τον πρόεδρο Χρήστο Κουτσαύτη, έδωσαν και φέτος το «παρών» στο μνημόσυνο και μαζί με τους υπόλοιπους παριστάμενους τραγούδησαν τραγούδια που είχε τραγουδήσει ο κορυφαίος λαϊκός καλλιτέχνης .
Στη διάρκεια της εκδήλωσης, διάβασαν ποιήματα οι στιχουργοί Βαγγέλης Ατραΐδης και Βασίλης Παπαδόπουλος.


















