Β' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΠΣΕ: Αλλη ομάδα θα πάει στο Νότο

8 Σεπτεμβρίου 2017, 20:50
A+ A-
Το ζήτησε μόνη της!

Κλήρωση έγινε την Πέμπτη στα γραφεία της ΕΠΣΕ για να τοποθετηθούν δυο ομάδες του Δήμου Χαλκιδέων στο Νότιο όμιλο της Β' κατηγορίας για την επερχόμενη σεζόν.

Σήμερα, όμως, ένα αίτημα ομάδας να συμμετάσχει αυτή στον 3ο όμιλο, αλλάζει ξανά την κατάσταση των ομάδων που θα πάρουν μέρος στο φετινό πρωτάθλημα του νότιου ομίλου της Β' κατηγορίας.

Ο Ερμήλιος Ανθηδώνος είναι η ομάδα που ζήτησε να ...μετακομίσει πιο νότια και θα πάρει τελικά τη θέση του Απόλλωνα Χαλκίδας στον όμιλο, αφού ο Μιαούλης Φύλλων δεν έχει αντίρρηση να ...γίνει κι αυτός Νότιος.

Ετσι, ο όμιλος του νότου στη Β' κατηγορία διαμορφώνεται όπως παρακάτω:

  Β' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
1 ΑΟ ΚΑΡΥΣΤΟΥ
2 ΑΜΑΡΥΝΘΙΑΚΟΣ
3 ΑΟ ΣΚΥΡΟΥ
4 ΑΟ ΑΓΙΟΥ ΛΟΥΚΑ
5 ΑΟ ΔΥΣΤΟΥ
6 ΑΟ ΜΑΡΜΑΡΙΟΥ
7 ΑΟ ΖΑΡΑΚΩΝ
8 ΝΗΛΕΑΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ
9 ΑΟ ΤΡΑΧΗΛΙΟΥ
10 ΑΟ ΚΟΝΙΣΤΡΩΝ & ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ
11 ΑΡΗΣ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ
12 ΕΡΜΗΛΙΟΣ ΑΝΘΗΔΩΝΟΣ
13 ΜΙΑΟΥΛΗΣ ΦΥΛΛΩΝ

 

Επιστροφή