ΧΑΛΚΙΔΑ: Ανοίγει ο δρόμος προς την υψηλή γέφυρα και την Αθήνα
Κλειστή παραμένει την τελευταία περίοδο η οδός Καραγιάννη στο τέρμα της και συγκεκριμένα στο ανηφορικό τμήμα, δίπλα από 2ο γυμνάσιο και λύκειο της Χαλκίδας, που οδηγεί προς την υψηλή γέφυρα και την εθνική οδό προς το Σχηματάρι ή την Αθήνα.
Εκεί είναι σε εξέλιξη οι εργασίες επέκτασής του αποχετευτικού ομβρίων υδάτων και γι' αυτό παρέμενε κλειστός ο δρόμος. Τα οχήματα στρίβουν αναγκαστικά δεξιά και έπειτα αριστερά και πάλι αριστερά στα στενάκια για να συνεχίσουν προς την υψηλή γέφυρα.
Σύμφωνα με το συνεργείο του εργολάβου, οι εργασίες επί της Καραγιάννη ολοκληρώθηκαν και αναμένεται ακόμη και σήμερα να δοθεί στην κυκλοφορία το συγκεκριμένο τμήμα του δρόμου.



















