ΚΑΡΥΣΤΟΣ-ΣΚΕΠΑΣΤΗ: Χιλιόμετρα κάνανε πάλι, για την άνοδο στην κατηγορία τη μεγάλη

9 Σεπτεμβρίου 2017, 10:37
A+ A-
Φάσεις και ...εξέδρα από τον δεύτερο αγώνα μπαράζ.

Οι παίκτες των δυο ομάδων κάνανε χιλιόμετρα από Βόρεια και Νότια Εύβοια αντίστοιχα, για να διεκδικήσουν την άνοδο στην μεγάλη κατηγορία του νομού.

Στο φινάλε του αγώνα η Σκεπαστή χαμογέλασε, καθώς επικράτησε με 3-0 της Καρύστου που έμεινε οριστικά εκτός διεκδίκησης (σ.σ. λίγες μέρες πριν είχε χάσει και από το Καλοχώρι/Παντείχι).

Πλέον, όλα θα κριθούν στον τελικό της Κυριακής ανάμεσα σε Καλοχώρι/Παντείχι και Σκεπαστή στο Ενωσιακό.

Στο Ενωσιακό έγινε και το απόγευμα της Τετάρτης το ματς Σκεπαστή-Κάρυστος.

Το egnomi.gr ήταν εκεί και σας παρουσιάζει τις εικόνες του αγώνα, τόσο μέσα στον αγωνιστικό χώρο όσο και έξω από αυτόν.

 

 

 

 

 

 

Επιστροφή