Το ΠΑΣΟΚ εγκαινιάζει τα νέα του γραφεία στη Χαλκίδα

Το ΠΑΣΟΚ εγκαινιάζει τα νέα του γραφεία στη Χαλκίδα
4 Σεπτεμβρίου 2017, 10:15
A+ A-
Τη Δευτέρα το απόγευμα.

Τα νέα της γραφεία εγκαινιάζει η Νομαρχιακή Επιτροπή Εύβοιας του ΠΑΣΟΚ. Τα εγκαίνια θα γίνουν σήμερα, Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου, στις 7 το απόγευμα στον 1ο όροφο του Μεγάρου Σακελλαράκη  (πίσω από το ταχυδρομείο Χαλκίδας.

Στην εκδήλωση θα παραβρεθούν ο Βασίλης Κεγκέρογλου, ο Βασίλης Εξαρχος, ο Παύλος Χρηστίδης και άλλα στελέχη της Δημοκρατικής Συμπαράταξης.

 

Επιστροφή