Προκάλεσε σχόλια με το πουλί ο Βασίλης Σοφίου

4 Σεπτεμβρίου 2017, 08:09
A+ A-
Δείτε το και θα καταλάβετε

Ναυαγοσώστης στην Ίο ήταν τον Αύγουστο ο Χαλκιδέος Βασίλης Σοφίου. Έγινε και εκεί ...κακός χαμός με τα φλαμίνγκο, όπως και σε όλη την Ελλάδα.

Δεν δίστασε να φωτογραφηθεί με ένα τέτοιο και να γράψει: "Εγώ το πουλί μου το έχω ελεύθερο και με βοηθάει στη ναυαγοσωστική", για να γίνει άλλος κακός χαμός από τα σχόλια φίλων του στο Facebook. 

Επιστροφή