Βουτιά θανάτου για 66χρονη

Βουτιά θανάτου για 66χρονη
31 Αυγούστου 2017, 15:01
A+ A-
Πήδηξε από ταράτσα πενταόροφης οικοδομής

Βουτιά θανάτου έκανε σήμερα το πρωί 66χρονη γυναίκα στη Λαμία. Πήδηξε από την ταράτσα πενταόροφης οικοδομής και έβαλε άδοξο τέλος στη ζωή της.

Για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο, η ηλικιωμένη γυναίκα αποφάσισε να βάλει φύγει πρόωρα για το αιώνιο ταξίδι. Έτσι, πήγε στην ταράτσα και βούτηξε στο κενό.

Τον κρότο από την πτώση της στο έδαφος άκουσε γείτονας και ειδοποίησε το ΕΚΑΒ και την Αστυνομία. Οι διασώστες, όμως, αντίκρισαν νεκρή την άτυχη ηλικιωμένη.

Προανάκριση για το τραγικό συμβάν κάνει το Αστυνομικό Τμήμα της Λαμίας.

 

Επιστροφή