Ο Γιώργος Σαββίδης απάντησε στον Νίκο Κοροβέση που έγινε ...Κρητικός
Ο Ευβοιώτης ποδοσφαιριστής Νίκος Κοροβέσης από ...Θεσσαλονικιός έγινε ...Κρητικός.
Εμεινε ελεύθερος από τον ΠΑΟΚ και θα συνεχίσει την καριέρα του στον Πλατανιά (στη φωτό, με τη φανέλα της νέας του ομάδας).
Ο Κοροβέσης αγωνίστηκε με επιτυχία στον ΠΑΣ Γιάννενα (2012-2015) και πριν τρία καλοκαίρια έγινε κάτοικος Τούμπας, υπογράφοντας συμβόλαιο με τον Δικέφαλο του Βορρά.
Το δεύτερο μισό της σεζόν που έφυγε παραχωρήθηκε ως δανεικός στον "Αγιαξ της Ηπείρου", επέστρεψε στη Θεσσαλονίκη, αλλά οι δρόμοι του με τον ΠΑΟΚ, χώρισαν.
Παρότι ο Κοροβέσης δεν πήρε τις ευκαιρίες που θα ήθελε και ίσως θα άξιζε στον ΠΑΟΚ, ο ίδιος δεν ξεχνάει το πέρασμά του από τη μεγαλύτερη ομάδα της Μακεδονίας.
Ετσι, λοιπόν, με μία ανάρτησή του στο instagram αποχαιρέτησε την ασπρόμαυρη οικογένεια με ένα συγκινητικό μήνυμα, στο οποίο απάντησε ο γιος του Ιβάν Σαββίδη, ο Γιώργος Σαββίδης.
Ο Νίκος Κοροβέσης έγραψε: "Είναι κάτι μοναδικό να αγωνίζεσαι γι’ αυτόν τον σύλλογο και σίγουρα μόνο θετικές αναμνήσεις παίρνω μαζί μου. Ήταν τιμή μου που συνυπήρξα με αυτούς τους αθλητές και προπονητές. Ήταν τιμή μου που με επέλεξε και με στήριξε μία τόσο υγιής και ισχυρή διοίκηση. Και φυσικά ήταν τιμή μου που έπαιξα σε αυτό το γήπεδο (σ.σ. Τούμπα), μπροστά σε αυτόν τον υπέροχο κόσμο. Εύχομαι ότι καλύτερο μέσα από την καρδιά μου σε όλη την οικογένεια του ΠΑΟΚ".
Ο Γιώργος Σαββίδης απάντησε: "Είσαι σίγουρα μία από τις σημαντικότερες προσωπικότητες που πέρασε από την οικογένειά μας. Είσαι τέλειος. Από τα βάθη της καρδιάς μου σου εύχομαι ότι καλύτερο στην καριέρα σου. Και να θυμάσαι: Μία φορά ΠΑΟΚ, πάντα ΠΑΟΚ. Είμαστε πάντα εκεί για εσένα..!"




















