Ψώνια ρεζερβέ με... καπάρο
19 Δεκεμβρίου 2010, 17:00
Tο ...μυστικό γίνεται ...θεσμός, λόγω κρίσης.
Mυστικό για λίγους φίλους ή καλούς πελάτες ήταν κάποτε το “καπάρωμα” προϊόντων (κυρίως ρούχων) και η αγορά τους σε μειωμένη τιμή, μόλις ξεκινήσουν οι εκπτώσεις. Λόγω κρίσης, όμως, το ...μυστικό έχει διαδοθεί και τείνει να ...θεσμοθετηθεί ως συναλλαγή.
Την περίοδο μετά τις γιορτές και πριν από τις εκπτώσεις μεσολαβεί μία εβδομάδα που θεωρείται νεκρή όσον αφορά την αγοραστική δύναμη, διότι οι καταναλωτές έχουν ήδη προβεί σε αγορές για τα χριστουγεννιάτικα δώρα και περιμένουν τις επίσημες μειώσεις τιμών στις 15 Ιανουαρίου ως τα τέλη Φεβρουαρίου για να αναζητήσουν ευκαιρίες και προϊόντα σε καλές προσφορές.

Γι΄ αυτό και οι έμποροι, αλλά και τα πολυκαταστήματα που έχουν ήδη πληγεί από τη μείωση της καταναλωτικής κίνησης, προσπαθούν αυτή την εβδομάδα, με κάθε τρόπο να πείσουν τους καταναλωτές να αγοράσουν προϊόντα, με το σύστημα της προκαταβολής 20% - 30% της αξίας τους, τα οποία θα εξοφλήσουν την περίοδο των εκπτώσεων, με την τιμή φυσικά μειωμένη, αυτή δηλαδή που θα ισχύει στις εκπτώσεις.
Η πιο δυνατή ημέρα των εκπτώσεων θεωρείται πάντοτε η πρώτη ημέρα, ενώ όσο περνάνε οι ημέρες τόσο πιο δύσκολα βρίσκουν οι καταναλωτές τα προϊόντα που επιθυμούν. Γι΄ αυτό, το “ρεζερβέ” που αντιστοιχεί σε προκαταβολή 20% της αξίας του προϊόντος, τούς δίνει τη δυνατότητα να εκμεταλλευθούν τις εκπτώσεις με τους καλύτερους δυνατούς όρους και να έχουν το πλεονέκτημα της έγκαιρης αγοράς.
Tο πολυκατάστημα Νotos Galleries ξεκίνησε πρώτο -πριν από 5 χρόνια- το ρεζερβέ προϊόντων, ενώ ακολούθησε ο όμιλος Fokas. Xρησιμοποιεί το σύστημα της προκαταβολής 30% της αξίας του προϊόντος, μία εβδομάδα περίπου πριν από τις εκπτώσεις, για να προσελκύσει πελάτες. Την τακτική των προκαταβολών πριν από τις εκπτώσεις ακολουθεί και το πολυκατάστημα Αttica και στην ίδια λογική μπαίνουν πλέον όλα σχεδόν τα καταστήματα.
Την περίοδο μετά τις γιορτές και πριν από τις εκπτώσεις μεσολαβεί μία εβδομάδα που θεωρείται νεκρή όσον αφορά την αγοραστική δύναμη, διότι οι καταναλωτές έχουν ήδη προβεί σε αγορές για τα χριστουγεννιάτικα δώρα και περιμένουν τις επίσημες μειώσεις τιμών στις 15 Ιανουαρίου ως τα τέλη Φεβρουαρίου για να αναζητήσουν ευκαιρίες και προϊόντα σε καλές προσφορές.

Γι΄ αυτό και οι έμποροι, αλλά και τα πολυκαταστήματα που έχουν ήδη πληγεί από τη μείωση της καταναλωτικής κίνησης, προσπαθούν αυτή την εβδομάδα, με κάθε τρόπο να πείσουν τους καταναλωτές να αγοράσουν προϊόντα, με το σύστημα της προκαταβολής 20% - 30% της αξίας τους, τα οποία θα εξοφλήσουν την περίοδο των εκπτώσεων, με την τιμή φυσικά μειωμένη, αυτή δηλαδή που θα ισχύει στις εκπτώσεις.
Η πιο δυνατή ημέρα των εκπτώσεων θεωρείται πάντοτε η πρώτη ημέρα, ενώ όσο περνάνε οι ημέρες τόσο πιο δύσκολα βρίσκουν οι καταναλωτές τα προϊόντα που επιθυμούν. Γι΄ αυτό, το “ρεζερβέ” που αντιστοιχεί σε προκαταβολή 20% της αξίας του προϊόντος, τούς δίνει τη δυνατότητα να εκμεταλλευθούν τις εκπτώσεις με τους καλύτερους δυνατούς όρους και να έχουν το πλεονέκτημα της έγκαιρης αγοράς.
Tο πολυκατάστημα Νotos Galleries ξεκίνησε πρώτο -πριν από 5 χρόνια- το ρεζερβέ προϊόντων, ενώ ακολούθησε ο όμιλος Fokas. Xρησιμοποιεί το σύστημα της προκαταβολής 30% της αξίας του προϊόντος, μία εβδομάδα περίπου πριν από τις εκπτώσεις, για να προσελκύσει πελάτες. Την τακτική των προκαταβολών πριν από τις εκπτώσεις ακολουθεί και το πολυκατάστημα Αttica και στην ίδια λογική μπαίνουν πλέον όλα σχεδόν τα καταστήματα.