ΑΣΤΕΡΑΣ ΒΑΤΩΝΤΑ: Ενισχύθηκε με δυο επιστροφές κι ...έναν γκολκίπερ
1 Αυγούστου 2017, 19:16
Θα μπει στο νέο πρωτάθλημα με αξιώσεις.
Σε τρεις κινήσεις που θα τον ενισχύσουν ενόψει του νέου πρωταθλήματος της Α' ΕΠΣΕ προχώρησε ο Αστέρας Βατώντα.
Στην ομάδα επέστρεψαν δύο παίκτες, που στο πρόσφατο παρελθόν έχουν ξαναφορέσει τη φανέλα της.
Πρόκειται για τον 22χρονο Ακη Δεληγιώργη από τον ΑΠΚΟ Δροσιάς (13 συμ.-2 γκολ) και τον 28χρονο Γιάννη Λαλανίτη (φωτό) από τον Ηρακλή Ψαχνών (3 συμ.).
Επίσης, στον Βατώντα θα αγωνιστεί την ερχόμενη σεζόν και ο 24χρονος γκολκίπερ Παναγιώτης Κυριακόπουλος, που την περσινή σεζόν υπερασπίστηκε την εστία της Μακρυκάπας (25 συμ.).





















