ΓΚΑΛΟΠ: Πρέπει να λειτουργούν στην Εύβοια τα μαγαζιά τις Κυριακές;

ΓΚΑΛΟΠ: Πρέπει να λειτουργούν στην Εύβοια τα μαγαζιά τις Κυριακές;
31 Ιουλίου 2017, 20:50
A+ A-
Διαβάστε ποια ήταν η πλειοψηφία των απαντήσεων σε δείγμα 623 ατόμων που συμμετείχαν στο γκάλοπ.

Με την Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων, που λέει "Ποτέ την Κυριακή", συντάσσεται η πλειοψηφία των πολιτών που συμμετείχαν στο ηλεκτρονικό γκάλοπ του egnomi.gr, με θέμα: Πρέπει να λειτουργούν τα εμπορικά καταστήματα περισσότερες Κυριακές;

Συγκεκριμένα, οι περισσότεροι ερωτηθέντες, σε ποσοστό 56,6 %, απάντησε κατηγορηματικά Όχι, υπέρ του Ναι τάχθηκε το 26,6 %, ενώ την άποψη ότι πρέπει να λειτουργούν περισσότερες Κυριακές τα μαγαζιά σε ορισμένες περιοχές (προφανώς τουριστικές) εξέφρασε το 16,8%.

Αναλυτικά οι ψήφοι, σε απόλυτα νούμερα ήταν οι παρακάτω: 

Ναι.: 166

Όχι.: 352

Ανάλογα την περιοχή.: 105

 

Επιστροφή