Ξεκίνησε η έξοδος των αδειούχων

Ξεκίνησε η έξοδος των αδειούχων
31 Ιουλίου 2017, 15:00
A+ A-
Εγκαταλείπουν την πόλη τους αναζητώντας στιγμές χαλάρωσης.

Παραμονή Πρωταυγουστιάς σήμερα και ξεκίνησε ήδη το μεγάλο κύμα εξόδου των αδειούχων από την Αθήνα και άλλες πόλεις, με προορισμό κυρίως τα νησιά. 

Από νωρίς το πρωί, τόσο στο λιμάνι του Πειραιά, όσο και στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» η κίνηση ήταν πολύ αυξημένη. Κάθε χρόνο, οι πρώτες άδειες του Αυγούστου φέρνουν και τη μεγάλη κίνηση στα λιμάνια και στα αεροδρόμια της χώρας αφού οι τυχεροί των αδειών ψάχνουν για το ...όπου φύγει, φύγει!

Επιστροφή