Ο μαέστρος της Φιλαρμονικής έμοιαζε με στρατηγό

Ο μαέστρος της Φιλαρμονικής έμοιαζε με στρατηγό
30 Ιουλίου 2017, 11:21
A+ A-
Στη λιτανεία της εικόνας της Αγίας Παρασκευής στη Χαλκίδα.

Δύο φιλαρμονικές ορχήστρες, του Δήμου Χαλκιδέων και της μπάντας του Ναυτικού, συμμετείχαν στη φετινή λιτανεία της ιερής εικόνας της Αγίας Παρασκευής, στη Χαλκίδα.

Ο μαέστρος της Φιλαρμονικής του Δήμου Χαλκιδέων Πέτρος Πρόκος (αριστερά  στη φωτό) έμοιαζε με ... στρατηγό, καθώς φορούσε τη στολή του, με το καπέλο, που είχε και λοφία, όμοιο με αυτό που έχει η στολή των στρατηγών στις παρελάσεις.

Επιστροφή