Κραυγή αγωνίας από τους Δημάρχους για την χρηματοδότηση των Δήμων

Κραυγή αγωνίας από τους Δημάρχους για την χρηματοδότηση των Δήμων
29 Ιουλίου 2017, 19:53
A+ A-
Στη σύσκεψη που έγινε παρουσία υπουργών στα γραφεία της ΠΕΔ Στερεάς Ελλάδας.

Το πρωί της Πέμπτης 27 Ιουλίου στα γραφεία της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Στερεάς Ελλάδας, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με τη συμμετοχή των Δημάρχων, παρουσία του αναπληρωτή Υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης Αλέξη Χαρίτση, του Γ.Γ. Δημοσίων Επενδύσεων ΕΣΠΑ Παναγιώτη Κορκολή και του Περιφερειάρχη Κώστα Μπακογιάννη

Η σύσκεψη έγινε στο περιθώριο του Περιφερειακού Αναπτυξιακού Συνεδρίου και οι Δήμαρχοι εξέφρασαν την αγωνία τους για το μέλλον των Δήμων, αφού μειώνεται συνεχώς η χρηματοδότηση, με αποτέλεσμα να στραγγαλίζονται οικονομικά.

Επιστροφή