Ταχυδρομικός υπάλληλος έκλεβε λεφτά από μοναστήρι
Ταχυδρομικός υπάλληλος στη Λέσβο άνοιγε επιστολές πιστών προς την Μονή του Αγίου Ραφαήλ και έκλεβε χρήματα, που υπήρχαν μέσα στους φάκελους και προορίζονταν για το μοναστήρι.
Από τη Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων της Ελληνικής Αστυνομίας σχηματίστηκε δικογραφία αυτόφωρης διαδικασίας σε βάρος του υπάλληλου των Ελληνικών Ταχυδρομικών (ΕΛ.ΤΑ.), στη Λέσβο, για τα αδικήματα της υπεξαίρεσης στην υπηρεσία, της παραβίασης του απορρήτου των επιστολών κλ.π. αδικήματα.
Από τη διερεύνηση της υπόθεσης, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Υπηρεσία Ασφάλειας Λέσβου, προέκυψε ότι ο ταχυδρομικός υπάλληλος υπεξαιρούσε συστηματικά διάφορα χρηματικά ποσά από επιστολές που προορίζονταν για την Ιερά Μονή του νησιού.
Από την παράνομη αυτή δραστηριότητα, που προσδιορίζεται από το έτος 2013, υπολογίζεται ότι έχει αποκομίσει τουλάχιστον 40.000 ευρώ. Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον αρμόδιο Εισαγγελέα


















