Μπήκαν μπουλντόζες και καθαρίζουν στο Βατώντα
24 Ιουλίου 2017, 20:16
Ο καθαρισμός γίνεται στο ανοιχτό γήπεδο μπάσκετ της περιοχής.
Στον καθαρισμό και την ανάδειξη μιας περιοχής στον Βατώντα, που θα χρησιμοποιηθεί για αθλητικές και πολιτιστικές δράσεις, προχωράει ο Δήμος Χαλκιδέων και συγκεκριμένα η Δημοτική Ενότητα Αρτάκης.
Πρόκειται για δημοτική έκταση στο ανοιχτό γήπεδο μπάσκετ του Βατώντα, στην οποία μηχανήματα του Δήμου ξεκίνησαν παρεμβάσεις καθαρισμού, από το πρωί της Παρασκευής 21 Ιουλίου.
Στόχος είναι η ανάπλαση και ανάδειξη του χώρου αυτού, έτσι να χρησιμοποιείται από τους κατοίκους του Βατώντα και κυρίως τη νεολαία, για διάφορες δράσεις ψυχαγωγικού χαρακτήρα.


















