Ήπιε καφεδάκι με πολίτες στο Βατώντα ο Κεδίκογλου

Ήπιε καφεδάκι με πολίτες στο Βατώντα ο Κεδίκογλου
15 Ιουλίου 2017, 09:42
A+ A-
Ο βουλευτής Εύβοιας της ΝΔ άκουσε τα προβλήματα των κατοίκων της περιοχής.

Την περιοχή του Βατώντα επισκέφθηκε ο Σίμος Κεδίκογλου, την Πέμπτη 13 Ιουλίου, συνεχίζοντας τις συναντήσεις που πραγματοποιεί σε όλο το νομό στο πλαίσιο της επικοινωνίας, που επιδιώκει να έχει η Νέα Δημοκρατία με τους πολίτες.

Ο βουλευτής της ΝΔ ήπιε καφεδάκι με πολίτες, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του και τον ενημέρωσαν για σειρά ζητημάτων, που αφορούν ιδίως τον αγροτικό πληθυσμό της ευρύτερης περιοχής, καθώς και για τα προβλήματα του πρωτογενούς παραγωγικού τομέα δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ανάγκη στήριξης και ενίσχυσης του πτηνοκτηνοτροφικού κλάδου. 

Επιστροφή