ΑΟ Ν. ΑΡΤΑΚΗΣ: Επανέρχονται προπονητές και διοικούντες
Επανήλθαν και τυπικά στον ΑΟ Ν. Αρτάκης παλιοί διοικούντες την ομάδα, όπως ο Νίκος Μαντζάνας (πρόεδρος στην τελευταία κατάκτηση πρωτιάς το 2014), ο Στέλιος Σχίζας κ.ά., αλλά με διαφορετικό πρόεδρο, τον Γιάννη Βαγιάννη.
Η νέα διοίκηση (9μελής) συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:
Γιάννης Βαγιάννης (πρόεδρος), Νίκος Μαντζάνας (α' αντιπρόεδρος), Στέλιος Σχίζας (β' αντιπρόεδρος), Γιώργος Μαρκόπουλος (γεν. γραμματέας), Τάκης Στεφανίδης (ειδ. γραμματέας), Γιάννης Tσιμούρης (ταμίας) και οι Στράτος Κωνσταντινίδης, Παναγιώτης Παλαμίδας, Παναγιώτης Βαγιάννης (σύμβουλοι).
Ανακοινώθηκε επίσης και επίσημα το προπονητικό δίδυμο για τη νέα περίοδο.
Ο Παναγιώτης Τοκπασίδης (βλ. ΕΔΩ τις δηλώσεις του) θα έχει συνεργάτη τον Γιάννη Λεζγή.
Οι δυο τους, πέρσι τέτοιο καιρό, είχαν ξεκινήσει την προετοιμασία της ομάδας (φωτό). Ο Τοκπασίδης στη μέση της σεζόν (τέλος α' γύρου) απομακρύνθηκε, έχοντας τον ΑΟΝΑ δεύτερο και αντικαταστάθηκε από τον Δημήτρη Λύκο.




















