85χρονος άφησε την τελευταία του πνοή σε οίκο ανοχής

85χρονος άφησε την τελευταία του πνοή σε οίκο ανοχής
8 Ιουλίου 2017, 09:55
A+ A-
"Έφυγε" ευτυχισμένος.

Ενας 85χρονος "έσβησε" χθες το πρωί σε οίκο ανοχής στην παραλιακή του Ηρακλείου Κρήτης.

Ο ηλικιωμένος κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής πράξης αισθάνθηκε δυσφορία με αποτέλεσμα να χάσει τις αισθήσεις του.

Kλήθηκε το ΕΚΑΒ, ωστόσο παρά τις προσπάθειες των διασωστών, ο ηλικιωμένος δεν τα κατάφερε.

Στο σημείο μετέβησε και η Αστυνομία, ενώ η ακριβής αιτία αναμένεται να προσδιοριστεί από την νεκροψία-νεκροτομή.
 

Επιστροφή