"Αντίο" με μπουγέλα και ζούμπα

Αντίο με μπουγέλα και ζούμπα
7 Ιουλίου 2017, 00:45
A+ A-
Από αθλητές και αθλήτριες της Νεάπολης

Την τελευταία τους προπόνηση έκαναν αγόρια και κορίτσια της Ακαδημίας του Γ.Σ. Νεάπολης και το "αντίο" τους, συνοδεύτηκε με μπουγέλα και ζούμπα.

Οι μικροί αθλητές και αθλήτριες του συλλόγου, έπαιξαν, φώναξαν και γέλασαν και φυσικά ...μπουγέλωσαν και τους προπονητές τους, Κώστα Μαρκόπουλο, Χαρά Γλυκού και Ελίνα Καραμπέτσου, η οποία ...τους έδωσε την αφορμή, αφού τους είχε καταβρέξει απ' ευθείας με κουβά.

Η ...πιο ωραία προπόνηση της χρονιάς ολοκληρώθηκε με ξέφρενο χορό "ζουμπα" από την  Χαρά Γλυκού.



Επιστροφή