Παιδάκι 1,5 ετους εντοπίστηκε μόνο του σε πλατεία της Λάρισας

Παιδάκι 1,5 ετους εντοπίστηκε μόνο του σε πλατεία της Λάρισας
7 Ιουλίου 2017, 11:11
A+ A-
Αναζητούνται οι οικείοι του

Το πρωί της Τετάρτης 5 Ιουλίου στο κέντρο της Λάρισας ένα μωρό 1,5 έτους βρέθηκε μόνο του σε πλατεία της πόλης. Περαστικοί που ήταν εκεί παρατήρησαν ότι το παιδί δεν συνοδευόταν από κανέναν και αφού αναζήτησαν επί αρκετή ώρα κάποιον δικό του, ενημέρωσαν στη συνέχεια την Αστυνομία.

Οι αρχές έσπευσαν αμέσως στο σημείο και παρέλαβαν το παιδάκι το οποίο το πήγαν για προληπτικούς λόγους στο νοσοκομείο της πόλης. Οι αστυνομικοί έχουν ξεκινήσει έρευνες για να εντοπίσουν την οικογένεια του μικρού παιδιού χωρίς ωστόσο μέχρι αυτή την στιγμή να βρεθεί άκρη σε αυτή την περίεργη υπόθεση ενώ μετά από εισαγγελική παρέμβαση το παιδί φιλοξενείται σε δομή του Δήμου Λαρισαίων υπό την επίβλεψη κοινωνικής λειτουργού του Δήμου.

Επιστροφή