Εκθεση φωτογραφιών σε χώρους της παλιάς Χαλκίδας
Στο πλαίσιο των τριήμερων (7-9 Ιουλίου) εκδηλώσεων που οργανώνουν ο Σύλλογος Πολιτών «Το Κάστρο» και η Εφορεία Αρχαιοτήτων Ευβοίας, ο φωτογράφος – δάσκαλος του Εργαστηρίου Τέχνης Χαλκίδας, Γιώργος Ζαφειρίου, και οι μαθητές του τμήματος φωτογραφίας παρουσιάζουν Οπτικοακουστικές (βίντεο) και φωτογραφικές εγκαταστάσεις σε χώρους της παλιάς πόλης της Χαλκίδας στην περιοχή «Κάστρο».
Οι χώροι που θα φιλοξενηθούν τα έργα είναι:
1. Οικία Βαΐλου – Δύο οπτικοακουστικές εγκαταστάσεις (10.00 - 13.00 και 19.00 - 22.00).
2. Οδός Μαυρομιχάλη (δίπλα στο Τζαμί) – Εγκατάσταση φωτογραφιών στους τοίχους, μάντρες σπιτιών (10.00 - 13.00 και 19.00 - 21.00).
3. 1ο Δημοτικό σχολείο (πλατεία Τζαμί) – Εγκαταστάσεις φωτογραφιών και οπτικοακουστικές στον προαύλιο χώρο του σχολείου (10.00 - 13.00 / 19.00 - 22.00).
Συμμετέχουν οι:
Αγγελική Σταματούκου – Αγγελική Ρεβύθη – Αρετή Τριανταφύλλου – Γιώργος Ναούμ – Θεοδοσία Φερεξή – Νίκος Τριανταφυλλόπουλος – Χρήστος Παππάς.



















