Αφρικανοί στη Ζάμπια υποστηρίζουν φανατικά τον ΠΑΟΚ (Video)
Η φράση "ΠΑΟΚ παντού" βρήκε απόλυτη εφαρμογή σ' αυτό που συμβαίνει σε μία χώρα της Νότιας Αφρικής, τη Ζάμπια.
Εκεί, μετανάστευσε ένας Θεσσαλονικειός οπαδός του ΠΑΟΚ, ο οποίος έχει δημιουργήσει τον Σύνδεσμο Φίλων Π.Α.Ο.Κ. Ζάμπιας.
Μέλη του συνδέσμου είναι Αφρικανοί υπήκοοι, οι οποίοι έχουν προμηθευτεί σημαίες του ΠΑΟΚ, έχουν φτιάξει δικά τους πανό (ένα απ' αυτά λέει: μία πόλη - μία ομάδα, μία ζούγκλα - μία φυλή), ενώ ξέρουν απέξω κι ανακατωτά όλα τα συνθήματα του ΠΑΟΚ (εννοείται τραγουδάνε στα ...ελληνικά).
Αυτή η ...συνήθεια κρατάει χρόνια και το πρώτο πανό που είχαν δημιουργήσει πριν καμιά δεκαετία έγραφε "είμαστε οι ανθρωποφάγοι του ΠΑΟΚ".
Εδώ και μέρες, όμως, αρκετά βιντεάκια με τις δραστηριότητες και τις εκδηλώσεις λατρείας τους για τον Δικέφαλο του Βορρά κάνουν τον γύρο του κόσμου μέσω διαδικτύου, ενώ σε ένα απ' αυτά οι Αφρικανοί ΠΑΟΚτσήδες εμφανίζονται να καταπίνουν μέχρι και φωτιές (δείτε παρακάτω)!
Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ στην Ελλάδα έχουν ξετρελαθεί με τους ομοϊδεάτες τους στη Ζάμπια κι όπως αναφέρουν στα social media θα κινήσουν ...γη και ουρανό για να τους κάνουν τα αεροπορικά εισιτήρια και να τους φιλοξενήσουν σε ένα φετινό παιχνίδι των ασπρόμαυρων της Μακεδονίας στο γήπεδο της Τούμπας.
Στο παρακάτω βίντεο οι "ζουλού" του ΠΑΟΚ στη Ζάμπια τραγουδάνε το γνωστό σύνθημα "Αμπαλαέα" και μερικοί απ' αυτούς (περίπου 15 είναι συνολικά) συστήνονται με τα ονόματα, Μπάμπης Σουγιάς, Άκης Χαπάκης, Λευτέρης Απλοχέρης και Ζήσης Χασίσης.





















