Ο ΑΝΤ1 επανέφερε το παλιό σήμα του προς τιμήν του Μίνωα Κυριακού
5 Ιουλίου 2017, 07:36
Στη μνήμη του ιδρυτή του καναλιού.
Προς τιμήν του Μίνωα Κυριάκου, ο οποίος απεβίωσε (χθες έγινε η κηδεία του), ο ΑΝΤ1 επανέφερε -προσωρινά- το παλιό σήμα.
Οσοι, λοιπόν, παρακολουθήσατε χθες τηλεόραση και "σταματήσατε" στο ζάπινγκ στον ΑΝΤ1, θα διαπιστώσατε ότι στο αριστερό πάνω μέρος της οθόνης, το χρώμα του σήματος του σταθμού είναι το ...χρυσαφί (φωτό).
Όπως, δηλαδή, εξέπεμψε για πρώτη φορά το ιστορικό κανάλι στις 31 Δεκεμβρίου 1989 με ιδρυτή τον αείμνηστο Μίνωα Κυριακού.



















