Ανδρας περπατούσε στις ράγες και διέκοψε τα δρομολόγια του Ηλεκτρικού

Ανδρας περπατούσε στις ράγες και διέκοψε τα δρομολόγια του Ηλεκτρικού
4 Ιουλίου 2017, 13:53
A+ A-
Στο σταθμό Ειρήνης.

Αναστάτωση προκλήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας (3/7) στον Ηλεκτρικό.

Άνδρας κατέβηκε από την αποβάθρα του σταθμού Ειρήνης και άρχισε να περπατά πάνω στις ράγες. Αποτέλεσμα ήταν να διακοπούν για κάποια ώρα τα δρομολόγια στη γραμμή Πειραιά-Κηφισιάς.

Πληροφορίες αναφέρουν πως επρόκειτο για χρήστη ναρκωτικών. Ο άνδρας στη συνέχεια απομακρύνθηκε, με τα δρομολόγια να αποκαθίστανται.

Ένα παρόμοιο περιστατικό είχε σημειωθεί και πριν μερικές εβδομάδες, με άνδρα να περπατά και πάλι στις γραμμές. Τότε, ο συρμός είχε φρενάρει να μην υπάρξει ατύχημα και είχε «μείνει» στις ράγες.

Επιστροφή