Ανδρας περπατούσε στις ράγες και διέκοψε τα δρομολόγια του Ηλεκτρικού
Αναστάτωση προκλήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας (3/7) στον Ηλεκτρικό.
Άνδρας κατέβηκε από την αποβάθρα του σταθμού Ειρήνης και άρχισε να περπατά πάνω στις ράγες. Αποτέλεσμα ήταν να διακοπούν για κάποια ώρα τα δρομολόγια στη γραμμή Πειραιά-Κηφισιάς.
Πληροφορίες αναφέρουν πως επρόκειτο για χρήστη ναρκωτικών. Ο άνδρας στη συνέχεια απομακρύνθηκε, με τα δρομολόγια να αποκαθίστανται.
Ένα παρόμοιο περιστατικό είχε σημειωθεί και πριν μερικές εβδομάδες, με άνδρα να περπατά και πάλι στις γραμμές. Τότε, ο συρμός είχε φρενάρει να μην υπάρξει ατύχημα και είχε «μείνει» στις ράγες.



















