Νομίμως συστάθηκε και λειτουργεί ο ΦοΔΣΑ

Νομίμως συστάθηκε και λειτουργεί ο ΦοΔΣΑ
4 Ιουλίου 2017, 20:35
A+ A-
Σύμφωνα με τη γνωμοδότηση του νομικού συμβουλίου του κράτους.

Το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους γνωμοδότησε, ότι ο Περιφερειακός ΦοΔΣΑ Στερεάς Ελλάδας Α.Ε. νομίμως συστάθηκε και λειτουργεί.

Πιο συγκεκριμένα το Ε' Τμήμα του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους γνωμοδότησε ομόφωνα ότι:

Η σύσταση της ανώνυμης εταιρίας «Περιφερειακός Φορέας Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων Στερεάς Ελλάδας Ανώνυμη Εταιρεία Ο.Τ.Α» είναι νόμιμη και η εν λόγω εταιρεία αποτελεί τον καθολικό διάδοχο και υπεισέρχεται στην περιουσία, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του προϋφιστάμενου υπό ν.π.δ.δ Περιφερειακού Συνδέσμου Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, όσο και των συγχωνευόμενων, πριν και μετά της σύστασης της ανώνυμης εταιρείας, τοπικών φορέων.

Σημειώνεται ότι η γνωμοδότηση του νομικού συμβουλίου του κράτους ζητήθηκε από το Υπουργείο Εσωτερικών, μετά τα έγγραφα της Γενικής Διευθύντριας της Γενικής Δ/νσης Αποκέντρωσης και Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Υπουργείου Εσωτερικών και της Γενικής Γραμματείας Συντονισμού Αποβλήτων, ότι η μετατροπή του Περιφερειακού Συνδέσμου ΦοΔΣΑ Στερεάς Ελλάδας σε Ανώνυμη Εταιρεία των Ο.Τ.Α δεν είναι νόμιμη.

Επιστροφή