Ανατίναξαν ΑΤΜ και πήραν 100.000 ευρώ

Ανατίναξαν ΑΤΜ και πήραν 100.000 ευρώ
4 Ιουλίου 2017, 10:15
A+ A-
Εγιναν καπνός οι δράστες και τα ...λεφτά.

«Πλούσιοι» έγιναν δυο ληστές τα ξημερώματα της Δευτέρας (3/7) στην Ελάτεια Φθιώτιδας.

Με τη μέθοδο της ανατίναξης έκαναν κομμάτια ένα μηχάνημα αυτόματης ανάληψης και έγιναν καπνός.

Οι δυο άγνωστοι έδρασαν λίγο μετά τις 4, καθώς εκείνη την ώρα ακούστηκε ένας εκκωφαντικός θόρυβος στην περιοχή.

Ανενόχλητοι αφαίρεσαν τις κασετίνες του μηχανήματος και σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις κατάφεραν να αποσπάσουν το ποσό των 100.000 ευρώ!

Επιστροφή