Πρώτη η Ακαδημία Ερέτριας, δεύτερος ο Ερμήλιος και τρίτος ο Μεσσάπειος

29 Ιουνίου 2017, 10:22
A+ A-
Στο πρωτάθλημα Προπαίδων.
Ολοκληρώθηκε  το πρωτάθλημα Προπαίδων της ΕΠΣΕ (αφιερωμένο στη μνήμη του Γιώργου Δουρδουβέλα) με τους δυο τελικούς που έγιναν στο γήπεδο Καλοχωρίου/Παντειχίου.
 
Η Ακαδημία Ερέτριας σήκωσε την κούπα ...μες' τη νύχτα (το ματς τελείωσε στις 9.20 μ.μ.), κερδίζοντας με 2-0 τον Ερμήλιο Ανθηδώνος.

Ο μικρός τελικός κρίθηκε στα πέναλτι. Μεσσάπειος και ΑΕ Ληλαντιου έμειναν στο 1-1 στα 60 λεπτά της κανονικής διάρκειας.

Στα πέναλτι νίκησε με 4-2 ο Μεσσάπειος και κέρδισε την τρίτη θέση.



Περισσότερα στην έντυπη «Γνώμη» που θα κυκλοφορήσει και σε νεότερη αναρτήση του egnomi.gr.

Επιστροφή