ΛΑΟΣ: Πολύπλευρη η προσφορά του Γιώργου Βοσκού στην κοινωνία της Χαλκίδας
28 Ιουνίου 2017, 11:42
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από τη Νομαρχιακή Επιτροπή Εύβοιας του ΛΑΟΣ.
Με ανακοίνωσή της η Νομαρχιακή Επιτροπή Εύβοιας του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού Εύβοιας εκφράζει δημόσια τα θερμά της συλλυπητήρια για τον θάνατο τoυ γιατρού Γιώργου Βοσκού και τονίζει:
" Ο αείμνηστος συμπατριώτης μας διακρίθηκε στην ζωή του για την πολύπλευρη προσφορά του προς την τοπική κοινωνία ως εξαίρετος γιατρός αλλά και ως Αντιδήμαρχος Υγείας επί Δημάρχου Θανάση Ζεμπίλη στον Δήμο Χαλκιδέων."


















