ΣΠΑΝΟΣ: Βρείτε λεφτά για τη μισθοδοσία των υπαλλήλων της Ηλεκτρομηχανικής Κύμης

ΣΠΑΝΟΣ: Βρείτε λεφτά για τη μισθοδοσία των υπαλλήλων της Ηλεκτρομηχανικής Κύμης
18 Ιουνίου 2017, 10:16
A+ A-
Επιστολή από τον Φάνη Σπανό στην Όλγα Γεροβασίλη.  

Ο αντιπεριφερειάρχης Εύβοιας Φάνης Σπανός έστειλε επιστολή στην Υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη, σχετικά με το θέμα που έχει προκύψει με τις μετατάξεις των υπαλλήλων της Ηλεκτρομηχανικής Κύμης σε φορείς ΟΤΑ, προκειμένου να εξασφαλιστεί η συνέχεια της απασχόλησης τους.

Όπως είναι γνωστό, η κ. Γεροβασίλη με εγκύκλιό της δίνει την δυνατότητα μετάταξης υπαλλήλων της Ηλεκτρομηχανικής Κύμης σε φορείς Ο.Τ.Α., σύμφωνα με τις κενές οργανικές μας θέσεις, υπό τον όρο, όμως, της εξασφάλισης από μέρους των ΟΤΑ των αναγκαίων πιστώσεων για την κάλυψη της δαπάνης μισθοδοσίας τους.

Ο κ.Σπανός επισημαίνει στην υπουργό ότι είναι πρακτικά αδύνατη η ανάληψη της δαπάνης μισθοδοσίας από τους ΟΤΑ, εξαιτίας της κακής οικονομικής τους κατάστασης και τονίζει ότι αν μεταταχτούν λίγοι υπάλληλοι –συγκεκριμένων ειδικοτήτων- θα δημιουργηθεί μία κατάσταση άδικη και βαθιά διχαστική για τους εργαζομένους, αλλά και γενικότερα για την τοπική κοινωνία.

Η επιστολή του κ. Σπανού καταλήγει με την φράση: « Παρακαλούμε όπως άμεσα μεριμνήσετε για εξασφάλιση των πιστώσεων που θα επιτρέψουν την απορρόφηση του συνόλου του προσωπικού της Ηλεκτρομηχανικής σε φορείς Δημοσίου στα όρια της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας, ειδικότερα δε, στη Νοτιοκεντρική Εύβοια, όπου οι συγκεκριμένοι άνθρωποι ζουν και μέχρι πρόσφατα εργάζονταν.»

 

Επιστροφή