Ξέχασαν σεντόνι στην κοιλιά της μητέρας, μετά από την καισαρική

Ξέχασαν σεντόνι στην κοιλιά της μητέρας, μετά από την καισαρική
20 Ιουνίου 2017, 08:45
A+ A-
Ελεος!

Πού να φανταζόταν η νεαρή μητέρα ότι φέρνοντας στον κόσμο το παιδί της θα κινδύνευε να χάσει τη ζωή της από απροσεξία των γιατρών. Συγκεκριμένα, το περιστατικό συνέβη στο νοσοκομείο της Αγίας Πετρούπολης στη Ρωσία.

Η νεαρή μητέρα έφερε στο κόσμο ένα υγιέστατο μωράκι με καισαρική τομή. Ολα πήγαιναν καλά, ώσπου η ίδια παραπονέθηκε για πόνους στην κοιλιακή χώρα. Αφού τις έκαναν εξετάσεις της αφαίρεσαν συσσωρευμένο υγρό και της έδωσαν εξιτήριο.

Δέκα μέρες αργότερα η γυναίκα μην μπορώντας να αντέξει τον πόνο ξαναπήγε στο νοσοκομείο αλλά αυτή τη φορά σε άλλο και εκεί μετά από εξετάσεις διαπιστώθηκε ότι αντιμετώπιζε μόλυνση στην κοιλιακή χώρα.

Υποβλήθηκε σε εγχείριση και εκεί οι γιατροί σοκαρισμένοι διαπίστωσαν ότι μέσα στην κοιλιά της γυναίκας υπήρχε ούτε λίγο ούτε πολύ ένα ολόκληρο σεντόνι χειρουργείου 117 εκατοστών μήκους και 84 εκατοστών πλάτους. Αφού έγινε ο καθαρισμός και της χορηγήθηκε ισχυρή αντιβίωση η γυναίκα βγήκε από το νοσοκομείο.

Οπως και ήταν αναμενόμενο, η γιατρός και η νοσοκόμα που ήταν υπεύθυνες για την γέννα απολύθηκαν από το νοσοκομείο, αλλά δικάστηκαν και από τη Δικαιοσύνη σε δύο χρόνια κατ' οίκον περιορισμό και απαγόρευση άσκησης του επαγγέλματός τους για δυόμιση χρόνια.


 

Επιστροφή